Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat kan ik doen?
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch als per mail. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
Leidt dit niet tot een voor u passende oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Het product is beschadigd afgeleverd, wat nu?
Ondanks de zorgvuldigheid waarmee wij met onze producten omgaan, kan het helaas zo zijn dat er een beschadiging is ontstaan. Wij verzoeken u dan om zo snel mogelijk contact via de mail met ons op te nemen. We vragen u om foto's mee te sturen van de beschadiging. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.