veelgestelde vragen


Bestellen:

 

Mijn bestelling is niet juist wat kan ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Bij voorkeur via de mail of Whatsapp. We proberen samen met u te kijken naar een passende oplossing.

 

Als ik meerdere poorten bestel, is het dan mogelijk om dezelfde cilinders te krijgen? 

 Helaas is dit niet mogelijk. Elke tuindeur heeft een andere cilinder. Wij maken gebruik van standaard cilinders die u eventueel zelf eenvoudig kunt vervangen.

 

 

Betalen:

 

Hoe kan ik betalen?

Na het afronden van uw bestelling in de webshop kunt u betalen via iDeal.

 

Wanneer moet ik betalen?

U dient na het afronden van de bestelling te betalen. 

 

 

Bezorging:

 

Kan mijn bestelling ook op een ander adres worden bezorgd?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u aangeven of het factuuradres gelijk is aan het verzendadres. Wanneer dit niet het geval is, kunt u een ander adres invoeren.

Moet ik bij levering op locatie zijn?

De levering vindt meestal plaats binnen kantooruren en wij begrijpen dat het niet altijd mogelijk is om hierbij aanwezig te zijn. Het is dan wenselijk om wel telefonisch bereikbaar te zijn. De chauffeur kan u dan in geval van vragen bereiken. 

 

Wat is de levertijd?

De levertijd varieert per product. De meeste artikelen kunnen wij binnen 1 á 2 weken leveren. 

 

Kan de chauffeur mij vooraf bellen?

Indien wij bij de bestelling uw telefoonnummer hebben ontvangen, wordt u bij levering een halfuur van tevoren gebeld door onze chauffeur. 

 

Kan mijn bestelling ook op de Waddeneilanden worden geleverd? 

Ja, dat is mogelijk. Wij vragen u contact met ons op te nemen voor de kosten hiervan.

 

 

Klachten:

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat kan ik doen?

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch als per mail. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing. 

 

Het product is beschadigd afgeleverd, wat nu? 

Ondanks de zorgvuldigheid waarmee wij met onze producten omgaan, kan het helaas zo zijn dat er een beschadiging is ontstaan. Wij verzoeken u dan om zo snel mogelijk contact via de mail met ons op te nemen. We vragen u om foto's mee te sturen van de beschadiging. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. 

 

 

Kan ik mijn retournering versturen met de post?

Ja, dat is mogelijk als de pakketten voldoen aan de afmetingen van de bezorgdienst. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening.

 

 

Retourneren:

 

Kan ik mijn retour versturen met de post?

Ja, dat is mogelijk als de pakketten voldoen aan de afmetingen van de bezorgdienst. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening.

 

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €125 per transport. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan overkappingwinkel.nl geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@overkappingwinkel.nl. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Artikelen die speciaal op maat gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden. 

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

  

Kan ik mijn bestelde producten zelf terug brengen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt de producten terugbrengen naar onze leverancier in Genemuiden.

 

Kan ik mijn retournering laten ophalen? 

Ja, dat is mogelijk. De transportkosten voor het laten ophalen van de producten zijn €125. Dit bedrag wordt met het retourbedrag verrekend. 

 

 

Reviews:

 

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.